Інформація про автора блогу

1. Прізвище, ім’я, по батькові  Негода Сергій Петрович
2. Посада і місце роботи, служба  вчитель математики, вчитель інформатики
Місце роботи: Навчально-виховний комплекс: середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 30 ім. Тараса Шевченка м. Вінниці, вул. Червоноармійська, 62, індекс 21007, телефони  27-80-70, 27-00-98,  64-32-73, 27-84-94, e-mail: school30@ edu.vn.ua
3. Число, місяць і рік народження  04.11.1967 р. Броварський район с. Погреби. Київської області.
4. Стать чоловіча
5. Освіта вища, закінчив Київський державний університет ім. Т.Г. Шевченка, механіко-математичний факультет в червні 1992 року.
6. Фахова категорія:  вчитель вищої категорії, вчитель-методист.
7. Які має державні та відомчі нагороди і дата нагородження: Грамота управління освіти Вінницької міської ради (2002, 2003, 2004 рр.). Почесна грамота виконавчого комітету Вінницької міської ради (2008р.). Почесна грамота управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (2006 р, 2008 р, 2009 р.)
8.Напрямок професійної діяльності: Сергій Петрович є фахівцем з підготовки обдарованих дітей до математичних змагань. Розробляє системну педагогічну технологію роботи з обдарованими дітьми, використовуючи креативну педагогічну систему. Дивіться http://planuvanna.blogspot.com/ . У лютому 2002 року на базі середньої школи № 30 м. Вінниці разом з колегами школи організували методичний семінар для вчителів Вінниці за темою «Креативна педагогічна система».
         В 2006-2007 році Сергій Петрович змоделював власний проект дистанційного навчання для розвитку і сприяння математичної творчості обдарованих дітей в глобальній мережі на математичному веб-сайті :
         Педагогічні твори вчителя математики друкуються щорічно у збірному матеріалів Подільських науково-освітніх Кирило-Мефодіївських читань «Константинополь» (2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011).

9. Участь у фахових конкурсах: Вінницький конкурс «Ярмарок фахових сподівань» 2000-2010 рр, Всеукраїнський конкурс «Учитель року -2010».
10. Назва лабораторії: «Творча мережа юного математика».
11.    Моє педагогічне кредо: «Мислити глобально, діяти локально».
12.  Тема педагогічного дослідження: «Творча мережа обдарованої дитини».
13. Проблема: моделювання учнівських  творчих мереж  в рамках навчально-інформаційного середовища гімназій  для реалізації  творчого потенціалу обдарованої дитини в пізнавально-дослідницькій  діяльності,  як вищій формі самоосвіти.

14. Задачі,  які вирішую: надаю методичну, організаційно-технічну,  дидактичну, психологічну допомогу кожній дитині в моделюванні і в впровадженні власної  творчої лабораторії в рамках творчої мережі обдарованих дітей гімназії; авторитетно розвязую організаційні та конфліктні ситуації в навчальному та виховному процесі під час дослідної  діяльності  учнівських творчих лабораторій.

15. Очікувані результати:
 а)науковий аспект: новизна творчих мереж як форми діяльності на платформі інформаційних технологій,  забезпечення  якості дослідних робіт учнів, які вчаться в творчій мережі, адже чим вона вища,  тим краща обізнаність  дитини. Але є парадокс. Багатий запас знань – це  перший критерій, хоча він  і не при всіх умовах являється показником розумового розвитку.  Інший більш надійний показник – ступінь системності знань.  Ще більш надійний  показник – оволодіння  раціональними прийомам розумової діяльності, формування інтелектуальних, творчих  умінь. Цей показник і є тією основою, яка дає змогу молодій  людині самонавчатись далі, вирішувати багато питань в практичній діяльності навіть,  якщо вона ці питання не проходила під час навчання, але стикалась з хоча б трошки подібними проблемами;
б)навчально-методичний аспект: системність і організованість в роботі з дітьми, що мають задатки до творчого розвитку;
в)соціально-економічний аспект: творча мережа - це форма навчальної діяльності, яка дає змогу визначити і підвищити рівень творчого досвіду учасника творчої мережі згідно якісної шкали: абсолютний, локально-абсолют­ний, умовний, суб'єктивний рівні новизни; виявити оптимальність, яка сприяє досягненню високих результатів за найменших витрат фізичних, розумових та матеріальних сил;  ре­зультативність та ефективність, що означає певну стій­кість позитивних результатів у моїй діяльності, як педагога і вчителя;  мож­ливість творчого застосування в масовому досвіді, що передбачає придатність мною апробованого досвіду для масово­го впровадження в інших навчальних закладах через   сайт http://sxz.mylivepage.com/ .
г)розвиток професійної компетентності педагогічних працівників: в навчальному та виховному процесі розвивається якісна працездатність,  вимогливість,  доброта і чуйність до дітей, магічна іронія та здоровий глузд у випадку надзвичайних педагогічних ситуацій, системність і організованість в творчій роботі з дітьми, що мають «проблеми особистого розвитку»,  толерантність, парадоксальне почуття гумору з дітьми,  повна безпосередність в спілкуванні з дітьми. 
16.    Методичне забезпечення, яке створене вами:
Веб-сайт http://sxz.mylivepage.com/ .
17.   Авторські розробки: Програми факультативних курсів  вчителя друкуються щорічно на сайті: http://sxz.mylivepage.com/ . Серед них є такі методичні розробки для вчителів математики: 1) «Геометрія куба»; 2) «Геометрія трикутника»;  3) «Геометрія чотирикутника»;  4) «Геометрія перетворень фігур»;  5) «Магічні квадрати»; 6) «Теорія конгруенцій»; та інші.
18.                        Авторські доробки: Педагогічні знахідки вчителя друкуються щорічно у збірнику матеріалів Подільських науково-освітніх Кирило-Мефодіївських читань «Константинополь» (2006, 2007, 2008, 2009, 2010).
С. П. Негода. Креативна педагогічна  система. Вінниця 2003.
С. П. Негода. Геометрія трикутника. Вінниця 2004.
С. П. Негода. Задачі на розфарбування. Вінниця 2005.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 5 клас. Вінниця 2006.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 6 клас. Вінниця 2006.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 7 клас. Вінниця 2006.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 8 клас. Вінниця 2007.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 9 клас. Вінниця 2007.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 10 клас. Вінниця 2008.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 11 клас. Вінниця 2008.
С. П. Негода. Банк  завдань ЗНО з математики 11 клас. Вінниця 2009.
С. П. Негода. Магічні квадрати. Вінниця 2009.
С. П. Негода. Педагогічне моделювання математичної обдарованості.               Вінниця 2006.
С. П. Негода. Творча мережа обдарованої дитини . Вінниця 2010.
С. П. Негода. Геометрія куба . Вінниця 2010.
С. П. Негода. Геометрія чотирикутника . Вінниця 2010.
Мобільний робочий телефон автора: 380635970486, e-mail: vinnser@rambler.ru.