про дослідно-експериментальну роботу вчителя математики Негоди Сергія Петровича в науково-методичній творчій лабораторії «Творча мережа юного математика» за 2010-2011 н. р. на базі «Навчально-виховного комплексу «Загально освітня школа І-ІІІ ст. – гімназія № 30 імені Тараса Шевченка міста Вінниці» та школі-ліцеї № 7 системи освіти м. Вінниці, який має статус експериментального навчального закладу в рамках роботи міського проекту «Педагогічний експеримент».
1. Прізвище, ім'я, по батькові:
НЕГОДА СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ.
2. Фах: Математик. Інформатик. Викладач.
3. Посада: вчитель математики та інформатики
4. Місце роботи: Навчально-виховний комплекс: середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцй № 7 м. Вінниці, вул. Небесної сотні, 21.
5. Кваліфікаційна категорія: вища.
6. Педагогічне звання: вчитель-методист.
7. Нагороди: Грамота управління освіти Вінницької міської ради (1996, 1997, 2002, 2003, 2004 рр.). Почесна грамота виконавчого комітету Вінницької міської ради (2008 р.). Почесна грамота управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (2006 р, 2008 р. 2009 р.)
8. Адреса: 21018, місто Вінниця, вул. Свердлова 179,
9. Участь у фахових конкурсах: Вінницький конкурс «Ярмарок фахових сподівань» 2000-2010 рр, Всеукраїнський конкурс «Учитель року -2010».
10. Назва лабораторії: «Творча мережа юного математика».
11. Моє педагогічне кредо: «Мислити глобально, діяти локально».
12. Тема дослідження: «Творча мережа обдарованої дитини».
13. Проблема, яку вирішую: : моделюю учнівські творчі мережі в рамках навчально-інформаційного середовища гімназій для реалізації творчого потенціалу обдарованої дитини в пізнавально-дослідницькій діяльності, як вищій формі самоосвіти.
14. Задачі, які вирішую: надаю методичну, організаційно-технічну, дидактичну, психологічну допомогу кожній дитині в моделюванні і в впровадженні власної творчої лабораторії в рамках творчої мережі обдарованих дітей гімназії; авторитетно розв’язую організаційні та конфліктні ситуації в навчальному та виховному процесі під час дослідної діяльності учнівських творчих лабораторій.
15. Очікувані результати:
а)науковий аспект: новизна творчих мереж як форми діяльності на платформі інформаційних технологій, забезпечення якості дослідних робіт учнів, які вчаться в творчій мережі, адже чим вона вища, тим краща обізнаність дитини. Але є парадокс. Багатий запас знань – це перший критерій, хоча він і не при всіх умовах являється показником розумового розвитку. Інший більш надійний показник – ступінь системності знань. Ще більш надійний показник – оволодіння раціональними прийомам розумової діяльності, формування інтелектуальних, творчих умінь. Цей показник і є тією основою, яка дає змогу молодій людині самонавчатись далі, вирішувати багато питань в практичній діяльності навіть, якщо вона ці питання не проходила під час навчання, але стикалась з хоча б трошки подібними проблемами;
б)навчально-методичний аспект: системність і організованість в роботі з дітьми, що мають задатки до творчого розвитку;
в)соціально-економічний аспект: творча мережа - це форма навчальної діяльності, яка дає змогу визначити і підвищити рівень творчого досвіду учасника творчої мережі згідно якісної шкали: абсолютний, локально-абсолютний, умовний, суб'єктивний рівні новизни; виявити оптимальність, яка сприяє досягненню високих результатів за найменших витрат фізичних, розумових та матеріальних сил; результативність та ефективність, що означає певну стійкість позитивних результатів у моїй діяльності, як педагога і вчителя; можливість творчого застосування в масовому досвіді, що передбачає придатність мною апробованого досвіду для масового впровадження в інших навчальних закладах через сайт http://sxz.mylivepage.com/ .
г)розвиток професійної компетентності педагогічних працівників: в навчальному та виховному процесі розвивається якісна працездатність, вимогливість, доброта і чуйність до дітей, магічна іронія та здоровий глузд у випадку надзвичайних педагогічних ситуацій, системність і організованість в творчій роботі з дітьми, що мають «проблеми особистого розвитку», толерантність, парадоксальне почуття гумору з дітьми, повна безпосередність в спілкуванні з дітьми.
16. Методичне забезпечення, яке створене автором:
17. Способи організації навчальної діяльності учителя:
• Метод проектів;
• Метод мозкового штурму;
• Метод творчої мережі;
• Метод аналізу та синтезу;
• Метод абстрагування;
• Метод порівнювання;
• Метод ідеалізування;
• Метод структурування та систематизування;
• Метод відбору та класифікації;
• Метод прогнозування та проектування;
• Метод дослідів явища, події, процесу, стану;
• Метод експериментування;
• Метод моделювання;
• Метод програмування.
Немає коментарів:
Дописати коментар